czwartek, 19 lutego 2015

#1 Moja muzyka

   Cześć moi drodzy! Dzisiaj przychodzę z postem nieco luźniejszym niż zwykle. Postanowiłam napisać o tym, czego słucham, bo w końcu mieliście się dowiedzieć czegoś o mnie z tego bloga ;)

   Mój gust muzyczny nie jest jakoś szczególnie sprecyzowany. Nie mam ulubionego gatunku, wykonawcy ulubionego też nie mam. Sądzę, że nie warto się ograniczać, jeżeli chodzi o muzykę, bo to jest coś pięknego. Ja nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, a z domu nie ruszam się bez słuchawek. To już może lekko podpadać pod uzależnienie, ale chyba jest bezpieczne. :)

   Na początek piosenka, której słucham teraz. Nie może jej tutaj zabraknąć.
Pochodzi ona z filmu 'miasto44'. Film ciekawy, chociaż muszę przyznać, że niektóre sceny były mocno przesadzone, np te slow motion... Według mnie takie rzeczy nie pasują do filmów tak poważnych.


   Kolejną piosenkę już chyba tutaj słyszeliście, jeżeli klikacie w moje linki na początku posta ;) Happysad. Zespół, o którym zawsze gdzieś tam słyszałam przez przypadek, ale zbytnio się nim nie interesowałam, dopóki nie usłyszałam piosenki 'Wszystko jedno' i 'Zanim pójdę'. Ale dzisiaj nie o tej piosence mam zamiar powiedzieć. Odkryłam ją co prawda niedawno (sama nie wiem, jakim cudem) ale od razu pokochałam. 



   Następna piosenka, bez której nie potrafię się obyć. Tutaj zbytnio nie będę się rozwodzić na jej temat. Po prostu jest to The Calling - Wherever You Will Go


   Kolejną moją miłością, jeżeli chodzi o muzykę, jest Ed Sheeran. Wydaje mi się, że to jego piosenek mam najwięcej na telefonie. Uwielbiam jego twórczość i słucham go już bardzo długi czas. Nie wiedziałam, na którą piosenkę się zdecydować bo jest ich cała masa. Stwierdziłam, że 'Give me love' wszyscy znamy, więc postawiłam na 'Photograph'. Miłego słuchania ;) 


   Przyszedł wreszcie czas na coś polskiego. Blue cafe. Był taki moment, że nic innego nie słuchałam. Teraz troszeczkę mniej czasu poświęcam na ich utwory, ale całkiem nie zrezygnowałam z tego zespołu. Nie dodaję wersji oryginalnej, ponieważ ta bardziej przypadła mi do gustu. 


   Na mojej playliście nie mogło zabraknąć również 'Take me to church'. Kiedy po raz pierwszy usłyszałam tę piosenkę, wiedziałam, że szybko z niej nie zrezygnuję. 


   Zdarza mi się również słuchać rapu. Bonson, HuczuHucz, Pezet itd.

   No i cóż, to by było chyba na tyle, jeżeli chodzi o dzisiejszy post. Mam nadzieję, że przypadł wam do gustu. Piszcie mi koniecznie, czego wy słuchacie. I czy chcecie w przyszłości posty z moją muzyką. Chętnie je będę robiła, ponieważ to czysta przyjemność. A czasem jest potrzebny taki luźniejszy post, prawda? :) 
   Trzymajcie się, przesyłam buziaki! 
/Inna. 

3 komentarze:

  1. Wow ale boski post ! :) jeśli pozwolisz zrobię podobny u mnie hah :* ja jestem fanka 1D ale także słucham rapu :D uwielbiam ich ❤️ Mnie najbardziej wzrusza piosenka little things *.* jest cudowna :) jesli będziesz miała chwilkę zapraszam do mnie na bloga http://lovelyrainbowblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post.

    Zapraszam na mój
    http://zaczarrowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham te piosenki :) Super blog :)

    OdpowiedzUsuń