czwartek, 26 lutego 2015

Polscy youtuberzy

   Cześć wszystkim. ;) Jak widzicie, rozszerzyłam troszeczkę background. Teraz jest chyba lepiej, prawda? 
    Nie bardzo miałam pomysł na nową notkę. Ale ze względu na to, że już trochę minęło od poprzedniego postu, to chciałam coś dzisiaj dodać. Pomyślałam, że skoro dużo czasu spędzam na yt, to przedstawię 10 moich ulubionych youtuberów. Mam nadzieję, że post przypadnie wam do gustu.

   1. Numerem 1 na tej liście musi być jdabrowsky


2. Alex There


3. wobecobiektywu




4. Ajgor Ignacy



5. Banshee


6. ReZigiusz


7. Stu Burton


8. Red Lipstick Monster



9. Szczery do bólu


10. Martin Stankiewicz


   Tak przedstawia się moja 10. To tyle, jeżeli chodzi o youtuberów.
   Chciałabym jeszcze poinformować, że od dzisiaj, wszelkie spamy, komentarze typu: "fajny post, zapraszam do mnie..." będą usuwane. Macie specjalną zakładkę, gdzie możecie zostawiać linki do swoich blogów. Dlaczego z tego nie korzystacie? Myślicie, że jestem tak naiwna, że uwierzę, że przeczytaliście post, pod którym właśnie taki komentarz umieszczacie? No to się mylicie.
   Piszcie mi jakich wy youtuberów oglądacie, a może również zacznę go/ją oglądać ;)
Pozdrawiam!
/Inna.

2 komentarze:

  1. na mojej liście pierwszy też znajduje się Jaś <3
    Firanki są wszędzie !!! :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie oglądam żadnego. Taka dziwna jestem :D Zdecydowanie wolę czytać niż oglądać.

    OdpowiedzUsuń